Compania Națională Poșta Română a anunțat, vineri, că a încheiat cu Auchan Retail un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale din țară.
Gama selecționată și pusă la dispoziție “by Auchan” este formată din aproximativ 150 de produse și este expusă pe o suprafață de vânzare de 10-12 m2 în incinta oficiilor poștale. Clienții vor putea găsi aici produse de băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar și o selecție de articole nealimentare, se precizează în comunicatul transmis de Poșta Romănă.
„Ne-am dorit foarte mult să încheiem acest parteneriat cu Auchan, unul dintre cei mai importanți retaileri de pe piața europeană. Prin acest proiect deschidem o nouă perspectivă asupra pieței, prin diversificarea plajei de servicii oferite clienților în oficiile poștale. În același spațiu în care aceștia vor accesa serviciile noastre clasice, de astăzi, vor beneficia de o ofertă bogată de produse alimentare și nealimentare din portofoliul partenerului nostru, ceea ce va avea un efect pozitiv pentru consumatorii care îşi doresc să poată rezolva lucrurile repede şi uşor”, a spus Valentin Ștefan, Directorul General al Companiei Naționale Poșta Română.
Prin acest proiect, Auchan și Poșta Română continuă colaborarea demarată în 2020. Primul parteneriat a constat în servicii de livrare la domiciliu, la nivel național, pentru comenzile plasate în magazinul online auchan.ro prin serviciul StaiAcasă Plus, soluția de livrare door-to-door dedicată distribuției rapide oferită de Poșta Română.
Proiectul debutează cu o etapă pilot în 4 oficii poștale din Pitești.

- Schimonahia Penelope Ianolide a trecut la Domnul, la vârsta de 100 de ani - 15 septembrie 2025
- Oficial UE: Poliția ar trebui să aibă acces să citească conversațiile de pe WhatsApp - 15 septembrie 2025
- Sondaj INSCOP: 58,3% dintre români consideră că tradiția și valorile naționale sunt mai importante pentru societatea românească decât progresul și schimbările moderne - 15 septembrie 2025