Începând de miercuri, 1 noiembrie, pe străzile din Capitală și-au făcut apariția panouri stradale cu mesaje pro-homosexualitate și în favoarea parteneriatului civil între persoane de același sex.
Campania a fost lansată de MozaiQ, asociație care promovează drepturile homosexualilor din România. Așa cum au anunțat organizatorii, campania este derulată cu sprijinul financiar Active Citizens Fund- Romania, program finanțat de Islanda, Liechenstein și Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021.
Primele panouri care vor difuza materiale vizuale au fost amplasate în Piața Națiunile Unite din centrul Capitalei, astfel de mesaje urmând să apară în mai multe zone din București.
Organizatorii anunță că „cea mai mare campanie media LGBTI din România, prin care vizează promovarea parteneriatelor civile între persoane de același sex și deschiderea unei conversații în România despre drepturile comunității LGBTI.”
Campania va avea patru componente esențiale, respectiv panotajul stradal, campania pe platformele de social media, conținutul video și mesajele radio.
În mesajele de promovare sunt folosite imagini cu medici și cu pompieri.

Mesajele vizuale ale campaniei au fost create de mai multe agenții de creație și advertising, precum: Glitch Shop, Next Advertising Romania, CAP, Cheil Centrade, Rusu+Borțun, Daniel & Andrew, Studio Meka, Orchestra Gologan, Monica Jitariuc și Cristiana Belodan.
- Protest de amploare, miercuri, în fața Guvernului: „Nu mai acceptăm un sistem care promovează austeritatea și incompetenţa!” - 29 octombrie 2025
- Nicușor Dan, despre anularea alegerilor prezidențiale: Pentru anumite fenomene, intuiești de unde vin, dar mai durează până să demonstrezi - 29 octombrie 2025
- Credința românilor: Peste 110.000 de persoane la Sf. Dimitrie, până în prezent. Aproape 40.000 de oameni s-au închinat în Altarul Catedralei Naționale - 28 octombrie 2025

Comentariile sunt închise.