Comisia pentru Piața Internă și Protecția Consumatorului îi va chestiona marți pe reprezentanții TikTok în legătură cu modul în care compania aplică regulile digitale ale UE, în contextul alegerilor recente din Europa, anunță Euractiv.
Discuția are loc marți, începând cu ora 12:00, ora României.
Comisia pentru piața internă și protecția consumatorilor (IMCO) a Parlamentului European, va purta la Bruxelles o discuție cu Caroline Greer, directoare pentru politici publice și relații guvernamentale la TikTok, și cu Brie Pegum, șeful departamentului care se ocupă de transparență în cadrul TikTok.
Potrivit unui comunicat, eurodeputații vor pune întrebări legate de măsurile luate de companie, în conformitate cu regulamentul digital al UE, pentru a asigura un spațiu online sigur, transparent și de încredere, în special în perioadele electorale.
Maria Grapini (PSD/S&D) este vicepreședintă a acestei comisii a PE.
Adina Vălean (PNL/PPE ) și Gheorghe Piperea (AUR/ECR) sunt membri ai IMCO.
Valerie Hayer, președinta Grupului Renew, a cerut marțea trecută șefului TikTok să explice în PE practicile rețelei de socializare, în urma primului tur al alegerilor prezidențiale din România.

- Parlamentul European, în sesiune plenară la Strasbourg (8-11 septembrie). Ursula von der Leyen prezintă Starea Uniunii - 27 august 2025
- Ajutoare de stat de peste 170 de milioane de lei pentru DRM Draxlmaier și Automobile Dacia - 27 august 2025
- Argus SA Constanța, producător de ulei cu o istorie de 80 de ani, cumpărat de o companie din Bulgaria. Tranzacția depășește 10 milioane de euro - 27 august 2025