Comisia pentru Piața Internă și Protecția Consumatorului îi va chestiona marți pe reprezentanții TikTok în legătură cu modul în care compania aplică regulile digitale ale UE, în contextul alegerilor recente din Europa, anunță Euractiv.
Discuția are loc marți, începând cu ora 12:00, ora României.
Comisia pentru piața internă și protecția consumatorilor (IMCO) a Parlamentului European, va purta la Bruxelles o discuție cu Caroline Greer, directoare pentru politici publice și relații guvernamentale la TikTok, și cu Brie Pegum, șeful departamentului care se ocupă de transparență în cadrul TikTok.
Potrivit unui comunicat, eurodeputații vor pune întrebări legate de măsurile luate de companie, în conformitate cu regulamentul digital al UE, pentru a asigura un spațiu online sigur, transparent și de încredere, în special în perioadele electorale.
Maria Grapini (PSD/S&D) este vicepreședintă a acestei comisii a PE.
Adina Vălean (PNL/PPE ) și Gheorghe Piperea (AUR/ECR) sunt membri ai IMCO.
Valerie Hayer, președinta Grupului Renew, a cerut marțea trecută șefului TikTok să explice în PE practicile rețelei de socializare, în urma primului tur al alegerilor prezidențiale din România.
- Liderii europeni propun o forță multinațională pentru Ucraina, condusă de Europa, cu contribuții ale „națiunilor voluntare” - 16 decembrie 2025
- Slujbe de pomenire pentru eroii Revoluției din decembrie 1989 - 15 decembrie 2025
- Parlamentul European se reunește la Strasbourg, în ultima sesiune plenară din 2025: apărarea, agricultura și mediul, în prim-plan - 14 decembrie 2025
