IKEA România a lansat, luni, campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, anunțând pe Facebook că a ridicat steagul curcubeu, simbolul homosexualității, în fața magazinelor IKEA.
Anunțul a fost făcut de Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei.
„Ne consolidăm angajamentul pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT+ se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt. În calitate de companie care este ghidată de viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni, simțim responsabilitatea și privilegiul de a putea susține o schimbare pozitivă a societății în acest sens”, a anunțat, pe Facebook, compania IKEA.

Totodată, IKEA România a rezervat pe site-ul oficial un spațiu pentru campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, disponibil aici.

- Tânărul care a provocat un accident mortal cu trotineta electrică, plasat în control judiciar - 3 septembrie 2025
- Ministrul Apărării: România a trimis Ucrainei de la gloanțe și bani, până la un sistem Patriot. Detaliile pachetelor, informații clasificate - 3 septembrie 2025
- Claudiu Târziu (Acțiunea Conservatoare): Educația nu este o cheltuială, ci o investiție. Un guvern care nu înțelege acest adevăr compromite viitorul națiunii române - 2 septembrie 2025
”Iubirea” există și în dos. Halal ”iubire”….