IKEA România a lansat, luni, campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, anunțând pe Facebook că a ridicat steagul curcubeu, simbolul homosexualității, în fața magazinelor IKEA.
Anunțul a fost făcut de Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei.
„Ne consolidăm angajamentul pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT+ se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt. În calitate de companie care este ghidată de viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni, simțim responsabilitatea și privilegiul de a putea susține o schimbare pozitivă a societății în acest sens”, a anunțat, pe Facebook, compania IKEA.

Totodată, IKEA România a rezervat pe site-ul oficial un spațiu pentru campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, disponibil aici.
- Slujbe de pomenire pentru eroii Revoluției din decembrie 1989 - 15 decembrie 2025
- Parlamentul European se reunește la Strasbourg, în ultima sesiune plenară din 2025: apărarea, agricultura și mediul, în prim-plan - 14 decembrie 2025
- Claudiu Târziu: România a intrat sub un asediu ideologic fără precedent. Păstrarea identității este o bătălie existențială - 13 decembrie 2025

”Iubirea” există și în dos. Halal ”iubire”….