IKEA România a lansat, luni, campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, anunțând pe Facebook că a ridicat steagul curcubeu, simbolul homosexualității, în fața magazinelor IKEA.
Anunțul a fost făcut de Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei.
„Ne consolidăm angajamentul pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT+ se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt. În calitate de companie care este ghidată de viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni, simțim responsabilitatea și privilegiul de a putea susține o schimbare pozitivă a societății în acest sens”, a anunțat, pe Facebook, compania IKEA.

Totodată, IKEA România a rezervat pe site-ul oficial un spațiu pentru campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, disponibil aici.

- Pană masivă de curent în Spania, Portugalia și în anumite zone din Franța. Reacția Comisiei Europene și apelul ministrului Energiei către români - 28 aprilie 2025
- Primăria Capitalei a aprobat marșul LGBT pentru sâmbătă, 7 iunie, în ajunul Rusaliilor - 28 aprilie 2025
- Europarlamentarul Claudiu Târziu, înainte de alegerile prezidențiale de duminică: România se găsește în mijlocul unui uragan geopolitic ale cărui consecințe ar putea fi dramatice pentru unele națiuni din estul Europei - 28 aprilie 2025
”Iubirea” există și în dos. Halal ”iubire”….