IKEA România a lansat, luni, campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, anunțând pe Facebook că a ridicat steagul curcubeu, simbolul homosexualității, în fața magazinelor IKEA.
Anunțul a fost făcut de Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei.
„Ne consolidăm angajamentul pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT+ se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt. În calitate de companie care este ghidată de viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni, simțim responsabilitatea și privilegiul de a putea susține o schimbare pozitivă a societății în acest sens”, a anunțat, pe Facebook, compania IKEA.

Totodată, IKEA România a rezervat pe site-ul oficial un spațiu pentru campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, disponibil aici.

- Roberta Metsola, în Parlamentul de la Kiev: Pacea din Ucraina trebuie să fie permanentă, de aceea insistăm asupra garanțiilor de securitate - 17 septembrie 2025
- Claudiu Târziu (Acțiunea Conservatoare), despre dosarul privind alegerile prezidențiale: Un rechizitoriu politic care prevesteste întoarcerea la epoca acuzatorului public din anii ‘50 - 17 septembrie 2025
- Poșta Română plătește peste 48.000 de euro pentru o nouă identitate vizuală. Cum arată noul logo - 17 septembrie 2025
”Iubirea” există și în dos. Halal ”iubire”….