IKEA România a lansat, luni, campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, anunțând pe Facebook că a ridicat steagul curcubeu, simbolul homosexualității, în fața magazinelor IKEA.
Anunțul a fost făcut de Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei.
„Ne consolidăm angajamentul pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT+ se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt. În calitate de companie care este ghidată de viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni, simțim responsabilitatea și privilegiul de a putea susține o schimbare pozitivă a societății în acest sens”, a anunțat, pe Facebook, compania IKEA.

Totodată, IKEA România a rezervat pe site-ul oficial un spațiu pentru campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, disponibil aici.

- Claudiu Târziu, președintele CNC AUR: Oricine ține la țara lui vrea ca aceasta să fie suverană. Adică să aibă dreptul de a-și decide singură destinul. Să poată spune NU, la o adică - 15 februarie 2025
- Europa, încotro? Zelenski cere crearea unei armate europene. Ursula von der Leyen vorbește de majorarea investițiilor militare în statele UE: Este momentul să mutăm munții! - 15 februarie 2025
- ANCOM intensifică supravegherea mediului online, înainte de alegerile prezidențiale. Discuții cu reprezentanții META, AEP și CE despre stabilirea unor „proceduri de lucru” - 15 februarie 2025
”Iubirea” există și în dos. Halal ”iubire”….