IKEA România a lansat, luni, campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, anunțând pe Facebook că a ridicat steagul curcubeu, simbolul homosexualității, în fața magazinelor IKEA.
Anunțul a fost făcut de Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei.
„Ne consolidăm angajamentul pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT+ se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt. În calitate de companie care este ghidată de viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni, simțim responsabilitatea și privilegiul de a putea susține o schimbare pozitivă a societății în acest sens”, a anunțat, pe Facebook, compania IKEA.
Totodată, IKEA România a rezervat pe site-ul oficial un spațiu pentru campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, disponibil aici.
- Mănăstirea Radu Vodă din Capitală se pregătește de hramul Sfântului Nectarie de la Eghina (program) - 3 noiembrie 2024
- Alegeri prezidențiale în Republica Moldova - 3 noiembrie 2024
- Patriarhul României, mesaj de compasiune și solidaritate cu poporul sârb, după tragicul accident de la Novi Sad - 2 noiembrie 2024
”Iubirea” există și în dos. Halal ”iubire”….