IKEA România a lansat, luni, campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, anunțând pe Facebook că a ridicat steagul curcubeu, simbolul homosexualității, în fața magazinelor IKEA.
Anunțul a fost făcut de Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei.
„Ne consolidăm angajamentul pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT+ se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt. În calitate de companie care este ghidată de viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni, simțim responsabilitatea și privilegiul de a putea susține o schimbare pozitivă a societății în acest sens”, a anunțat, pe Facebook, compania IKEA.

Totodată, IKEA România a rezervat pe site-ul oficial un spațiu pentru campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, disponibil aici.

- Moțiunea împotriva Guvernului Bolojan a fost respinsă. Claudiu Târziu (Acțiunea Conservatoare): Opoziția are nevoie de lideri care să o unifice - 14 iulie 2025
- Pr. Adrian Agachi, Patriarhia Română: Conținutul vulgar al unor piese recente destinate consumului muzical în rândul tinerilor depășește cu mult limitele nerușinării - 14 iulie 2025
- Președintele Nicușor Dan: Legea spune că dacă faci o organizație cu caracter legionar trebuie să faci pușcărie. Eu cred că nu - 14 iulie 2025
”Iubirea” există și în dos. Halal ”iubire”….