Ministerul Educației și-a propus să formeze peste 100.000 de profesori în domeniul pedagogiei digitale, elementul de noutate fiind că datele despre cadrele didactice implicate în proiect vor identifica și așa- zisele persoane „non-binare” din învățământul românesc.
Concret, datele despre cadrele didactice care vor avea competențe digitale la finalul formărilor din apelul „Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”, lansat de Ministerul Educației în dezbatere, vor fi colectate pe mai mulți indicatori, conform prevederilor PNRR, anunță Edupedu.ro.
Unul dintre acești indicatori prevede colectarea datelor despre formarea competențelor digitale nu după sex și vârstă, cu după gen și vârstă, astfel încât la gen există trei variante disponibile: femeie, bărbat și persoană non-binară.
Conform ideologiei de gen, persoana non-binară poate să se identifice ca femeie sau ca bărbat, fie să nu se identifice nici ca femeie, nici ca bărbat, fie să se identifice când femeie, când bărbat.
În România nu există date statistice despre persoanele non-binare, cu atât mai puțin despre cadrele didactice non-binare.
Pe același subiect:

- Dublă măsură? Guvernul de la Budapesta interzice vânzarea unei companii de lactate, în timp ce un investitor ungur cumpără Napolact - 18 septembrie 2025
- Acord în coaliție pentru împărțirea funcțiilor. Nicio soluție pentru plafonarea prețurilor și reforma administrativă - 18 septembrie 2025
- Comisia Europeană, despre costurile împrumuturilor SAFE: Ratele dobânzilor vor fi suficient de interesante pentru a ne asigura că România nu se va „îneca” cu acestea - 18 septembrie 2025