Ministerul Educației și-a propus să formeze peste 100.000 de profesori în domeniul pedagogiei digitale, elementul de noutate fiind că datele despre cadrele didactice implicate în proiect vor identifica și așa- zisele persoane „non-binare” din învățământul românesc.
Concret, datele despre cadrele didactice care vor avea competențe digitale la finalul formărilor din apelul „Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”, lansat de Ministerul Educației în dezbatere, vor fi colectate pe mai mulți indicatori, conform prevederilor PNRR, anunță Edupedu.ro.
Unul dintre acești indicatori prevede colectarea datelor despre formarea competențelor digitale nu după sex și vârstă, cu după gen și vârstă, astfel încât la gen există trei variante disponibile: femeie, bărbat și persoană non-binară.
Conform ideologiei de gen, persoana non-binară poate să se identifice ca femeie sau ca bărbat, fie să nu se identifice nici ca femeie, nici ca bărbat, fie să se identifice când femeie, când bărbat.
În România nu există date statistice despre persoanele non-binare, cu atât mai puțin despre cadrele didactice non-binare.
Pe același subiect:

- Europarlamentarul Claudiu Târziu: Am solicitat în numeroase rânduri dezincriminarea delictului de opinie și abrogarea legilor care cenzurează CULTURA și ISTORIA României - 29 aprilie 2025
- Varșovia/ Secretarul american al Energiei îndeamnă țările din Europa Centrală și de Est să renunțe la obiectivele UE privind tranziția energetică - 29 aprilie 2025
- România cumpără din SUA cu 280 de milioane de dolari un sistem de apărare antiaeriană Patriot, după ce anul trecut a donat unul Ucrainei - 29 aprilie 2025