Școala românească, sub asediul ideologiei de gen. Ministerul Educației vrea să afle câte cadre didactice „non-binare” au competențe digitale. Ce înseamnă acest lucru în limbaj LGBT

Ministerul Educației și-a propus să formeze peste 100.000 de profesori în domeniul pedagogiei digitale, elementul de noutate fiind că datele despre cadrele didactice implicate în proiect vor identifica și așa- zisele persoane „non-binare” din învățământul românesc.

Concret, datele despre cadrele didactice care vor avea competențe digitale la finalul formărilor din apelul „Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”, lansat de Ministerul Educației în dezbatere, vor fi colectate pe mai mulți indicatori, conform prevederilor PNRR, anunță Edupedu.ro.

Unul dintre acești indicatori prevede colectarea datelor despre formarea competențelor digitale nu după sex și vârstă, cu după gen și vârstă, astfel încât la gen există trei variante disponibile: femeie, bărbat și persoană non-binară.

Conform ideologiei de gen, persoana non-binară poate să se identifice ca femeie sau ca bărbat, fie să nu se identifice nici ca femeie, nici ca bărbat, fie să se identifice când femeie, când bărbat.

În România nu există date statistice despre persoanele non-binare, cu atât mai puțin despre cadrele didactice non-binare.

Pe același subiect:

Digitalizare la hectar? Ministerul Educației alocă 80 de milioane de euro pentru instruirea profesorilor. Ligia Deca: Vor fi formați peste 100.000 de profesori în domeniul PEDAGOGIEI DIGITALE

 

 


Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost