Ministerul Educației și-a propus să formeze peste 100.000 de profesori în domeniul pedagogiei digitale, elementul de noutate fiind că datele despre cadrele didactice implicate în proiect vor identifica și așa- zisele persoane „non-binare” din învățământul românesc.
Concret, datele despre cadrele didactice care vor avea competențe digitale la finalul formărilor din apelul „Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”, lansat de Ministerul Educației în dezbatere, vor fi colectate pe mai mulți indicatori, conform prevederilor PNRR, anunță Edupedu.ro.
Unul dintre acești indicatori prevede colectarea datelor despre formarea competențelor digitale nu după sex și vârstă, cu după gen și vârstă, astfel încât la gen există trei variante disponibile: femeie, bărbat și persoană non-binară.
Conform ideologiei de gen, persoana non-binară poate să se identifice ca femeie sau ca bărbat, fie să nu se identifice nici ca femeie, nici ca bărbat, fie să se identifice când femeie, când bărbat.
În România nu există date statistice despre persoanele non-binare, cu atât mai puțin despre cadrele didactice non-binare.
Pe același subiect:
- Ursula von der Leyen prezintă miercuri, în Parlamentul European, repartizarea portofoliilor în viitoarea Comisie Europeană - 9 septembrie 2024
- Peste 3 milioane de elevi și preșcolari din România încep, luni, anul școlar 2024-2025 - 9 septembrie 2024
- 9 septembrie. Sfinţii şi Drepţii dumnezeieşti Părinţi Ioachim şi Ana - 8 septembrie 2024