Compania Națională „Poșta Română” vrea să-și schimbe imaginea și a plătit peste 48.000 de euro pentru o nouă identitate vizuală.
Deși proiectul ar fi început încă din primăvară, compania l-a anunțat abia recent, în contextul apariției unor critici în spațiul public referitoare la noul logo.
În acest context, compania a explicat că „strategia de rebranding presupune un pachet complex, ce include, în acord cu procesul de transformare organizațională, o nouă identitate vizuală a companiei sub umbrela unui brand principal puternic, cu o arhitectură clară, a cinci sub-branduri specializate și a unui brand endorsat.”
„Procesul de rebranding include toate etapele necesare pentru construcția unui brand solid și contemporan”, a precizat Poșta Română.
Noul logo, deja înregistrat la OSIM, a generat un val de reacții în mediul online, majoritatea negative. Din noua versiune lipsesc elemente emblematice ale identității anterioare, precum tricolorul și cornul poștal.

Cheltuielile cu noua imagine vin la doar un an după ce Poșta Română a cheltuit cinci milioane de lei pentru uniforme noi, care vor trebui acum înlocuite pentru a corespunde noii identități vizuale.

- Acord în UE: 90 de miliarde de euro pentru Ucraina, în 2026 și 2027. Ungaria, Slovacia și Cehia nu participă la împrumut - 19 decembrie 2025
- ULTIMA ORĂ! Nicușor Dan susține acordul care a scos în stradă mii de fermieri europeni - 19 decembrie 2025
- Peste 10.000 de fermieri au protestat în fața instituțiilor europene de la Strasbourg și Bruxelles: „Ajunge!” - 19 decembrie 2025

o porcarie , cel vechi era mult mai frumos.
Toti arunca cu banii pe fereastra pentru MOFTURI, mon cher! Unde esti tu, Caragiale????
Șpaga… șpaga… la cine s-a dus?