Compania Națională „Poșta Română” vrea să-și schimbe imaginea și a plătit peste 48.000 de euro pentru o nouă identitate vizuală.
Deși proiectul ar fi început încă din primăvară, compania l-a anunțat abia recent, în contextul apariției unor critici în spațiul public referitoare la noul logo.
În acest context, compania a explicat că „strategia de rebranding presupune un pachet complex, ce include, în acord cu procesul de transformare organizațională, o nouă identitate vizuală a companiei sub umbrela unui brand principal puternic, cu o arhitectură clară, a cinci sub-branduri specializate și a unui brand endorsat.”
„Procesul de rebranding include toate etapele necesare pentru construcția unui brand solid și contemporan”, a precizat Poșta Română.
Noul logo, deja înregistrat la OSIM, a generat un val de reacții în mediul online, majoritatea negative. Din noua versiune lipsesc elemente emblematice ale identității anterioare, precum tricolorul și cornul poștal.
Cheltuielile cu noua imagine vin la doar un an după ce Poșta Română a cheltuit cinci milioane de lei pentru uniforme noi, care vor trebui acum înlocuite pentru a corespunde noii identități vizuale.

- Poșta Română plătește peste 48.000 de euro pentru o nouă identitate vizuală. Cum arată noul logo - 17 septembrie 2025
- Parlamentul European dezbate în octombrie două moțiuni de cenzură împotriva Ursulei von der Leyen - 16 septembrie 2025
- Claudiu Târziu, avertisment puternic: România se împrumută cu o sumă colosală în plină criză economică și susține producția de echipament militar pentru Ucraina - 16 septembrie 2025