Lidl, parte a grupul german Schwartz și cel mai mare lanț de magazine din România după cifra de afaceri, ar intenționa să reducă programul de funcționare al magazinelor din România, pentru a-și reduce costurile cu energia și, indirect, a contribui la planul la nivel european de a reduce consumul de energie electrică din perioada de vârf de consum, anunță Economica.net.
Potrivit sursei citate, programul magazinelor Lidl, care funcționează acum până la ora 22.00, ar urma să fie redus cu o oră sau două, respectiv până la ora 20.00 sau 21.00. O discuție finală nu a fost luată.
Solicitați să comenteze informația, oficialii companiei nu au confirmat-o, dar nici nu au infirmat-o. „Îți mulțumim pentru întrebări. De data aceasta, din păcate, nu putem da curs solicitării voastre”, au transmis cei de Lidl.
Pe de altă parte, potrivit unor surse din piața de retail, despre problema costurilor cu energia și eventuale soluții s-a discutat și la nivelul asociațiilor din industrie, fiind ridicată în întâlnirile din cadrul Asociației Marilor Retaileri (AMRCR). Ideea de reducere a programului de funcționare nu ar fi momentan împărtășită de toate marile lanțuri de retail și nu a fost luată o decizie la nivelul Asociației.
- Pe ce se mai toacă banii publici: Festival LGBT despre cultura queer, finanțat de Administrația Fondului Cultural Național și Primăria Capitalei. Radio România Cultural, printre partenerii media - 8 octombrie 2024
- România achiziționează de la SUA sisteme radar Sentinel, cu o valoare inițială de 90 de milioane de dolari - 8 octombrie 2024
- Judecătoarea Laura Iuliana Scântei, opinie separată în cazul Șocoacă: CCR nu are competenţa de a analiza comportamentul şi opiniile candidaţilor la prezidenţiale - 8 octombrie 2024