În plin scandal al facturilor la energie, ANRE pompează 3 milioane de lei într-o campanie media

Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) a lansat, vineri, 4 februarie, o licitație pentru desfăşurarea unei campanii media, estimată la nu mai puțin de 3 milioane de lei.

Potrivit anunțului publicat pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), ANRE intenționează să deruleze „o campanie media de educare şi informare a consumatorilor finali de energie electrică şi gaze naturale cu privire la drepturile lor, producţie materiale de promovare şi difuzare în mass-media audiovizuală, mediul on-line și social media”.

Campania se va desfăşura prin următoarele canale:

a) Mass-media audiovizuală: – difuzarea spot-urilor audio şi video pe posturi radio şi televiziuni; – distribuirea materialelor în presa online;

b) Mediul online: – organizarea întâlnirilor cu influenţatori/bloggeri competenţi, din mediul digital de specialitate; – derularea campaniei Google Ads în Rețeaua de Display Google pe site-uri ce difuzează ştiri de specialitate (aferente sectorului energiei), ştiri sociale și generale.

c) Social media: – promovarea materialelor aferente campaniei pe reţele de socializare (Facebook, Youtube, LinkedIN, Blogg-uri).

Campania este estimată la 3 milioane de lei (aprox. 600.000 de euro).

Context

În ultimele luni, România s-a confruntat cu explozia prețurilor la energie și gaze, problemă majoră în fața căreia coaliția de guvernare a fost incapabilă să găsească soluții pentru protejarea populației de scumpirile în lanț. De altfel, soluția identificată de ministrul Energiei, Virgil Popescu, a fost fie ca românii să nu plătească facturile cu sume mari, fie să consume mai puțin.

Între timp, reprezentanții Ministerului Energiei au recunoscut că în urma unor controale au fost identificate sute de mii de facturi greșite, mai exact 450.000, după cum anunța, săptămâna trecută, secretarul de stat în Ministerul Energiei, Dan Drăgan.

Un comentariu la „În plin scandal al facturilor la energie, ANRE pompează 3 milioane de lei într-o campanie media”

  1. ANRE intenționează să deruleze „o campanie media de educare şi informare a consumatorilor? Adica sa nu mai consumam de loc gaze si energie electrica. Astia de la ANRE au probleme cu mansarda sau urmaresc altceva?

Comentariile sunt închise.

%d blogeri au apreciat: