Pe cine deranjează Marșul pentru Viață?

Atacurile împotriva Marșului pentru viață s-au întețit pe ultima sută de metri. Că de ce ediția din acest an a marșului se desfășoară sub genericul „Ajută mama și copilul! Ei depind de tine”, că de ce tema principală este semnalul de alarmă tras împotriva avorturilor, că de ce s-a implicat și Biserica Ortodoxă, că sunt alte teme pentru care ar fi fost mai potrivit să se iasă în stradă etc.

Previzibil, toate aceste atacuri provin din zona așa zis progresistă, pro LGBT și fără de Dumnezeu.

Ocazia le-a fost oferită de un comunicat al Arhiepiscopiei Tomisului care folosește un limbaj nu foarte inspirat pentru a transmite mesajul de participare la marș a unui număr cât mai mare de cetățeni. Și, ca de obicei, aceștia selectează doar ce le convine și pun etichete globale. „Uite ce zice Arhiepiscopia Tomisului, e clar că toată Biserica Ortodoxă e la fel! Uite ce face preotul X, toți preoții sunt la fel!” Si tot așa.

Mai exact, în timp ce comunicatul Arhiepiscopiei Tomisul ține prima pagină a publicațiilor anticreștine, comunicatul Patriarhiei e aproape ignorat:

Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române a binecuvântat demersul Asociației „Studenți pentru viață” de a organiza cea de-a șaptea ediție națională a Marșului pentru viață, eveniment care va avea loc în după-amiaza zilei de 25 martie 2017 (sărbătoarea Bunei Vestiri) în 285 de localități.

Aceste manifestări nu au un organizator unic, ci în fiecare oraș sau localitate există organizatori locali independenți, care reprezintă diferite organizații și instituții pro-viață locale.

Patriarhia Română nu face parte dintre organizatori, dar a binecuvântat și sprijină spiritual manifestarea.

Precizăm că participarea clerului şi mirenilor la acest eveniment nu este obligatorie, ci benevolă. (s.n.)

În cadrul acestui eveniment sunt reafirmate valorile familiei creștine tradiționale, îndeosebi darul sfânt al vieţii prin nașterea de copii şi creșterea lor în credinţă sfânta şi iubire milostivă.

Biroul de Presă al Patriarhiei Române

Ei trâmbițează sus și tare că BOR dă ordine și face legea în școli, că BOR îi obligă pe profesori și elevi să participe la marș împotriva voinței lor.

La fel trateaza și cazul unor preoți care nu fac cinste hainei pe care o poartă. Găsesc unul și gata, toți preoții sunt la fel și, prin extensie, așa este Biserica Ortodoxă. Iar în tot acest timp ignoră acțiunile filantropice ale aceleași Biserici Ortodoxe care, în cursul anului 2016, s-au ridicat la suma de 95.841.602 lei. La care se adaugă și acțiunile filantropice, independente de Biserica Ortodoxă Română, ale unor organizații șau grupuri de credincioși.

Tot ei susțin că avortul nu e mare lucru, că e o procedură oarecare, de rutină, similară cu extracția unei măsele cariate. Oare realizează ei că inima fătului începe să bată în a cincea săptămână și că începând cu săptămâna a șasea aceste bătăi ale inimii sunt detectabile? I-aș întreba ce este acel făt căruia îi bate inima? Este o ființă umană distinctă, are dreptul la viață sau poate fi aruncat la gunoi? Oare simte durerea în timpul chiuretajului?

Dar noi suntem cei înapoiați și retrograzi, frână în calea progresului. Îmi pare rău, dar uciderea de prunci nevinovați nu reprezintă progres ci regres.

 


Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost


8 comentarii la „Pe cine deranjează Marșul pentru Viață?”

  1. Ateii se trag din maimutze…nu putem avea pretentzii prea mari dela ei! Primatele cu primatele!

  2. Comparati
    – sacrificarea copiilor de catre practicantii cultului lui Moloh – NOROC sau Moloch (vezi „good LUCK”!) reprezentat ca un taur (!?!), cultul babilonian talmudic, PENTRU PROPRIA FERICIRE … prin aruncarea pruncilor de vii in focul dontr-o statuie de arama a zeului
    – si intreruperea sarcinii de a aduce viata pe lume, a uciderii copilului, omului nenascut … tot PENTRU PROPRIA FERICIRE a pretinselor crestine, cu „ajutorul” „taurului” cu care s-au impreunat…, a macelarului de oameni asistat de regula de [tot] o ucigasa cu halat alb… si cu incurajarea „statului”, adica a oamenilor care il reprezinta…. inclusiv cu plata „ritualului”.
    … „Istoria cunoaște obiceiul de a arde prunci de lapte într-un taur uriaș de aramă sub care se făcea focul. Acest taur era adorat ca un zeu și i se zicea Moloh.”
    http://acvila30.ro/savatie-bastovoi-despre-moloh-si-jertfele-nevinovate/
    … menţionate chiar şi în Biblie.
    „Au construit aceste altare ale lui Baal, pentru a-şi arde proprii copii în foc, pe care îi ofereau ca ofrande lui Baal, lucru pe care nu l-am comandat eu nici nu am adus vorba despre aşa ceva şi nici măcar nu îmi trecuse prin minte” Ieremia 19-5
    https://saccsiv.wordpress.com/2013/08/15/sfarsitul-lui-aprilie-momentul-pentru-sacrificii-umane-elitele-se-inchina-la-baal-baphomet-si-moloh-carora-le-aduc-jertfe/
    ––––––––––––
    Chiuretajul, avortul dar si eliminarea „sarcinii” produsa mecanic ori chimic (anticonceptionale, ingerare de toxine, sarituri…) sint acte de ucidere, despartire fortata a sufletului noii fiinte de trup.
    Ca la taierea capului, la injunghiere…
    VIata incepe de la conceptie, din momentul in care se unesc primele celule de la barbat (spermatozoid) si femei (ovul). Fiecare celula se afla in grija sufletului.
    Cand nu incepe viata, nu se produce diviziunea celulara.
    Inima mamei este si inima fiintei in procesul de crestere, pana la formarea propriei inimi…
    Nu este nevoie sa vezi un individ „afara” din pantecul mamei ca sa stii ca acolo este viata.
    Nu este nevoie ca Statul – concept desemnand o structura organizatorica „insufletita” de oameni (!)… sa „recunoasca” asta.
    Conceptul de „stat” nu gandeste, nu simte, nu stie… ci oamenii pe care ii platim sa lucreze in structura amintita.
    Faptul ca la „Medicina” se invata despre „viabilitatea” fatului… este eronat: viabilitatea incepe din momentul diviziunii celulare fiindca arata ca ca traieste, adica este „viabil”, in stare de dependenta totala penrtru majoritatea „sederii” in pantecul mamei. Studentilor li se spune ca este viabilitate dupa nastere, ca sa accepte dogma atee a vietii care incepe dupa nastere.
    Ca sa traiasca in mediului extern am outea vorbi de venirea in/pe lume, despre starea de „prezenta in persoana”.
    –––––––––––––
    „Medicina nucleara contemporana constata urmatoarele momente in evolutia intrauterina a fatului:
    La. la 18 zile de sarcina se pot percepe bataile inimii fatului si se pune in functiune sistemul circulator..” – http://www.medicalstudent.ro/publicatii/avortul.html

  3. Sa avem grija sa nu ajungem atei.Marturisirea crestina fara fapte este moarta,atee.Daca in urma noastra nu auzimSlava Domnului pentru asa oameni sa ne puna pe ganduti.

  4. Cred ca nici nu trebuie sa mai folosim cuvinte ca „progres” si „regres”. Uciderea de prunci este ucidere, atat. Care ar trebui sa ne cutremure.

  5. Ginecologii pro avort recomanda extirparea viitorului copil la 8 saptamani, termen la care bataile inimii se pot inregistra prin doppler, iar simtul olfactiv si gustul s-au format deja.
    Si in decazuta moral capitala a Europei a fost organizat un miting si un mars pentru viata, sub deviza „noi toti am fost embryoni” la care au participat peste 3000 de persoane.
    La miting a luat cuvantul profesorul de filosofie Stéphane Mercier, demis recent de Universitatea Catolica din Louvain pentru atitudinea sa in favoarea vietii si mai ales, pentru faptul gravissim ca in cursul sau a afirmat ca avortul este o crima.
    https://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/key/r9auu120xlWzSj
    Comunitatea episcopilor catolici a declarat ca are incredere in decizia luata de Universitate.

Comentariile sunt închise.