Guvernul Orban a plătit aproape 300.000 de euro din bugetul țării pentru campania „Poartă mască”, în 2020

Aproape 300.000 de euro a plătit, în 2020, Guvernul condus de Ludovic Orban pentru realizarea campaniei de informare „Poartă mască”, scrie Pagina de media.

Acești bani au ajuns la trei agenții de publicitate, respectiv la Lion Communications, GMP Advertising și McCann Erickson.

Potrivit sursei citate, cea mai mare sumă, de aproape 150.000 de euro, a fost virată agenției Lion Communications. Grupul condus de Ștefan Iordache a furnizat în mai multe rânduri „servicii de creație și producție materiale campanie de informare publică combatere COVID.”

Totodată, aproape 80.000 de euro au ajuns la GMP Advertising, condusă de Felix Tătaru, Agenția a furnizat și servicii pentru ultimele faza ale campaniei și materiale din seria „Siguranța la vot”.

Nu în ultimul rând, agenția McCann Erickson, fondată de Bogdan Enoiu, s-a ocupat de reclamele din prima parte a campaniei de prevenire COVID, cu „Poartă mască”. Guvernul a plătit către McCann, la începutul lunii septembrie, toată suma de aproape 60.000 de euro.

Raluca Oanță

About Raluca Oanță

Jurnalist cu peste 10 ani de experiență. A lucrat în presa scrisă și în televiziune. A absolvit Facultatea de Sociologie din cadrul Universității București; ulterior, a urmat un master de Antropologie și Dezvoltare Comunitară.

Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost


Un comentariu la „Guvernul Orban a plătit aproape 300.000 de euro din bugetul țării pentru campania „Poartă mască”, în 2020”

  1. Poartă botniță. Arată că gândești cu tembelizorul. Pentru că guvernul știe că ești prost și nu știi să folosești o batistă…

Comentariile sunt închise.