Aproape 300.000 de euro a plătit, în 2020, Guvernul condus de Ludovic Orban pentru realizarea campaniei de informare „Poartă mască”, scrie Pagina de media.
Acești bani au ajuns la trei agenții de publicitate, respectiv la Lion Communications, GMP Advertising și McCann Erickson.
Potrivit sursei citate, cea mai mare sumă, de aproape 150.000 de euro, a fost virată agenției Lion Communications. Grupul condus de Ștefan Iordache a furnizat în mai multe rânduri „servicii de creație și producție materiale campanie de informare publică combatere COVID.”
Totodată, aproape 80.000 de euro au ajuns la GMP Advertising, condusă de Felix Tătaru, Agenția a furnizat și servicii pentru ultimele faza ale campaniei și materiale din seria „Siguranța la vot”.
Nu în ultimul rând, agenția McCann Erickson, fondată de Bogdan Enoiu, s-a ocupat de reclamele din prima parte a campaniei de prevenire COVID, cu „Poartă mască”. Guvernul a plătit către McCann, la începutul lunii septembrie, toată suma de aproape 60.000 de euro.
- Comisia pentru drepturile omului din Senat a RESPINS proiectul de lege privind declararea anului 2025 „Anul omagial Gheorghe Calciu-Dumitreasa” - 23 aprilie 2024
- După Polonia și Ungaria, Slovacia NU acceptă planul UE privind cotele de migranți. Premierul Robert Fico: Nu este solidaritate, este un dictat! - 17 aprilie 2024
- ÎPS Petru, Mitropolitul Basarabiei, despre Recensământul populației: Suntem chemați să ne mărturisim identitatea etnică și religioasă. Naționalitatea românească, temei de unitate, indiferent de granițe și de contexte istorice - 17 aprilie 2024
Poartă botniță. Arată că gândești cu tembelizorul. Pentru că guvernul știe că ești prost și nu știi să folosești o batistă…