Revoltător! Guvernul Cîțu, sub umbrela UNICEF, folosește copii în spoturile pro-vaccinare. „Vaccinul înseamnă să mă bucur de copilărie”

În spoturile pro-vaccinare, lansate, joi, de Guvernul Cîțu, sunt folosiți copii care răspund la întrebarea „Ce conține vaccinul?”, ceea ce pune sub semnul întrebării nu doar moralitatea, ci și legalitatea acestei campanii de informare.

Noua campanie de informare cu privire la vaccinare a fost lansată, joi, de premierul Florin Cîțu.

Astăzi, pornim o campanie de vaccinare nouă, cu o abordare personală, cu o abordare bazată pe emoție, a anunțat premierul Florin Cîțu.

După discursul premierului, au fost prezentate trei spoturi, dintre care unul în care un copil pus să răspundă la întrebarea „Ce conține vaccinul?”.

„Ce conține vaccinul? Să nu mai fiu eu tristă. Să nu mai fie școala online.

Să pot să o iau în brațe pe doamna învățătoare.

Să pot să stau în clasă cu toți colegii mei fără mască.

Mi-e foarte dor de ei.

Vaccinul înseamnă să mă bucur de copilărie”, spune fetița în spot.

„Astăzi introducem un element nou. Întrebarea: ce conține vaccinul? Şi este întrebarea care stă la baza acestei campanii și aici nu vorbim despre componența clară, nu este o întrebare directă despre ce elemente chimice conține vaccinul sau lista de ingrediente a vaccinurilor, ci este mai mult despre ceea ce înseamnă pentru noi vaccinul, de fapt. Despre asta vorbim.

Este o încercare de a afla ce înseamnă pentru fiecare dintre noi acest vaccin, dar cum ne ajută să revenim la normalitate. Prin această întrebare încercăm să aflăm de la dumneavoastră de ce vă este dor, ce v-a lipsit în această perioadă, ce vă lipsește. Până la urmă, acesta este adevăratul simbol al vaccinului – revenirea la normalitate”, susține premierul Cîțu.

Potrivit acestuia, campania de comunicare a fost realizată fără costuri din partea Guvernului cu sprijinul UNICEF.

Guvernul nu a plătit nici pentru conceptul creativ, nici pentru partea de producție – și acestea au fost donate -, nici pentru partea de difuzare în mass media, pentru că este o campania de informare publică, de interes national; fac și eu apel către televiziuni, radio, mediul online să ne sprijine în această campanie. De asemenea, mulțumim și Google pentru sprijinul acordat în promovarea online. Cele 11 spoturi vor fi difuzate la TV, radio și mediul online pentru cel puțin șase luni de zile”, a spus premierul.

Această campanie ignoră în totalitate prevederile legale în legătură cu promovarea medicamentelor, despre care RostOnline a scris aici.

Într-un astfel de spot apare și premierul Florin Cîțu.

2 comentarii la „Revoltător! Guvernul Cîțu, sub umbrela UNICEF, folosește copii în spoturile pro-vaccinare. „Vaccinul înseamnă să mă bucur de copilărie””

Comentariile sunt închise.