După seria „Ce conține vaccinul?”, campanie de promovare a vaccinării derulată de Guvernul Cîțu în urmă cu câteva luni, acum este lansat un spot pentru vaccinarea copiilor, realizat de UNICEF și aprobat în unanimitate de CNA pentru distribuirea în regim de campanie socială de către televiziuni.
Spotul nu prezintă nicio informație privind posibilele efecte adverse ale vaccinării.
Valeriu Gheorghiţă, şeful campaniei de vaccinare, a fost prezent în şedinţa CNA şi a explicat noul spot, potrivit Pagina de Media.
„Materialul video este realizat de Unicef România în colaborare cu Guvernul României. După cum ştim, spotul video care urmează să fie lansat este în cadrul campaniei de vaccinare împotriva Covid-19, campanie care s-a desfăşurat în mediul online şi la tv prin cele 10 spoturi difuzate.
Acest material se adresează părinţilor şi reprezentanţilor minorilor, cei peste 12 ani care sunt eligibili pentru vaccinare. Infecţia cu varianta Delta are o transmisibilitate mai crescută în rândul copiilor, în rândul tinerilor şi în general pentru că se transmite foarte uşor.
Acest material a fost elaborat 100% cu sprijinul UNICEF din fondurile proprii ale UNICEF, care sunt destinate promovării campaniei de vaccinare. (…)”
Întrebările membrilor CNA nu au vizat informațiile transmise prin intermediul spotului, cum ar fi fost firesc.
„Sunteţi pregătiţi pentru campania agresivă a celor care nu se vaccinează?”, a întrebat Dorina Rusu, membru CNA, potrivit sursei citate.
„Am primit foarte multe petiţii, sesizări de la începutul lunii iunie de când s-a autorizat vaccinarea celor de peste 12 ani. Avem răspunsurile în baza datelor ştiinţifice.
În ceea ce priveşte partea de informare, în momentul acesta pregătim sesiuni online la nivelul fiecărui judeţ cu experţi medicali din DSP în fiecare unitate de învăţământ, în cadrul şedinţelor cu părinţii va intra şi un medic care va răspunde întrebărilor părinţilor legate de vaccin”, a răspuns Valeriu Gheorghiță.
- Pe ce se mai toacă banii publici: Festival LGBT despre cultura queer, finanțat de Administrația Fondului Cultural Național și Primăria Capitalei. Radio România Cultural, printre partenerii media - 8 octombrie 2024
- România achiziționează de la SUA sisteme radar Sentinel, cu o valoare inițială de 90 de milioane de dolari - 8 octombrie 2024
- Judecătoarea Laura Iuliana Scântei, opinie separată în cazul Șocoacă: CCR nu are competenţa de a analiza comportamentul şi opiniile candidaţilor la prezidenţiale - 8 octombrie 2024
„Alege să permiți să se facă experimente pe copii tăi” O campanie a Guvernului României și UNICEF.