„Marcel”, primul angajat-robot din supermarketurile din România

Adapta Robotics, companie specializată pe designul şi producţia de roboţi non-industriali pentru automatizarea sarcinilor executate în mod uzual de oameni, lansează robotul ERIS (MARCEL) pentru industria de retail, împreună cu compania Carrefour România, anunță Start-up.ro.

Potrivit sursei citate, compania lansează  un robot dedicat industriei de retail pentru automatizarea identificării lipsei stocurilor și prevenirea erorilor de preț la raft. ERIS este capabil să identifice prețurile afișate la raft și să raporteze când acestea nu corespund cu cele din baza de date și trebuie modificate.

În procesul de scanare, robotul obține și informații legate de stocul produselor și poate să emită atenționări privind necesitatea de aprovizionare la raft.

„Dorința noastră este să automatizăm prin roboți fizici task-urile care pot fi repetitive sau plictisitoare, sau care nu pot fi automatizate prin soluții clasice, precum cele din fabrici,de pe liniile de producție sau din medii dinamice precum magazinele – așa cum ne-au arătat și nevoile Carrefour. Credem că roboții vor juca un rol din ce în ce mai important în viața de zi cu zi și noi dorim să îi dezvoltăm în România, ținând cont de nevoile identificate. După succesul comercial înregistrat cu MATT, am decis să trecem la nivelul următor, la lansarea unui robot pentru industria de retail, iar parteneriatul Adapta – Carrefour a condus la crearea MARCEL. Ambiția noastră este ca Adapta Robotics să ajungă brandul european numărul 1 în crearea de roboți non-industriali care să promoveze automatizarea ca o practică naturală și accesibilă”, spune Mihai Crăciunescu, fondator Adapta Robotics, notează sursa citată.


Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost