CEO Vodafone România, declarație șocantă despre utilizarea inteligenței artificiale: AI poate fi alimentat cu întreaga istorie a fiecărui client, cu toate informațiile de pe rețelele sociale. Setul de date este nesfârșit

V-ați gândit vreodată că preferințele și opiniile pe care le exprimați la un moment dat pe rețelele sociale sunt stocate, iar datele dumneavoastră personale nu mai sunt un secret pentru nimeni?

Confirmarea acestei teribile ipoteze vine de la Achilleas Kanaris, CEO Vodafone România. În cadrul conferinței Microsoft Summit, care a avut loc la București, Achilleas Kanaris a anunțat că TOBi, chatbot-ul Vodafone, se va dezvolta cu ajutorul inteligenței artificiale.

Achilleas Kanaris a recunoscut că mulți români spun că ar prefera să vorbească cu un om, nu cu „active digitale”, însă soluția găsită de companie nu este revenirea la oameni în locul roboților, ci trecerea la un nivel superior al tehnologiei, anume utilizarea AI.

Și asta nu este totul!

Achilleas Kanaris subliniază că „AI poate să fie alimentat cu toate informațiile despre clienți, iar setul de date este nesfârșit”.

Iată declarația CEO Vodafone România.

„Cum folosim AI pentru clienți este o zonă sensibilă pentru că AI poate da greș. Deci, trebuie să fim atenți la cât de repede mergem și cât de tare mergem. În ultimii ani, am dezvoltat două active digitale Vodafone la nivel global, precum și în România. Cunoscutul chatbot Tobi și MyVodafone App. Și sunt foarte fericit să spun că în România, am scalat activele digitale. Tobi gestionează aproximativ 2 milioane de conversații pe an. Vodafone acum gestionează aproximativ 12 milioane de tranzacții pe lună. Deci, mulți români se bucură deja de experiența de a interacționa cu activele noastre digitale.

Totuși, chiar dacă cifrele sunt bune, ar putea deveni mult mai bune, nu-i așa? Nu sunt la fel de inteligente ca un om. Avem mulți clienți care încă spun, „știți, înțeleg că avem acest robot numit Tobi, dar vreau cu adevărat să vorbesc cu un om”. De ce? Pentru că oamenii sunt încă mai inteligenți, autentici și pot să servească mai bine clienții noștri. Trebuie să fim onești în legătură cu asta. Așa că aici vine AI și AI ne oferă o oportunitate imensă pentru că AI-ul poate fi alimentat cu toate informațiile despre clienți, iar setul de date pe care îl puteți alimenta este nesfârșit. Deci, putem vorbi despre toate convorbirile telefonice care au loc în Call Center, toate informațiile de pe rețelele sociale pe care le putem aduna, întreaga istorie a fiecărui client. Așadar, este capabil să ne ofere ceea ce numim, Toby+”, a declarat Achilleas Kanaris, în cadrul conferinței Microsoft Summit care a avut loc la București.

 


Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost