Marea Britanie: Probleme majore cu plățile electronice. Multe magazine au închis sau au trecut la plata în numerar

Mai multe lanțuri de magazine din Marea Britanie s-au confruntat cu probleme majore care le-au pus în imposibilitatea de a accepta plăți electronice.

Lanțul de brutării Greggs a trebuit să închidă multe dintre locațiile sale sau să treacă la plăți numai în numerar după ce sistemul de plăți electronice a căzut. Alte magazine din Marea Britanie s-au confruntat cu probleme similare în ultimele zile.

Sainsbury’s a fost, de asemenea, afectată de „probleme tehnice” sâmbătă dimineață, deși acestea sunt acum rezolvate. Supermarketul a declarat sâmbătă dimineață că nu poate onora „marea majoritate” a livrărilor online, în timp ce personalul întâmpina clienții în fața unor magazine pentru a le spune că pot plăti doar cu numerar.

Sâmbătă după-amiază, problemele cu care s-a confruntat Sainsbury au fost rezolvate. Tesco a întâmpinat, de asemenea, probleme, ceea ce înseamnă că „a trebuit să anuleze unele comenzi online care trebuiau livrate”. Supermarketul și-a cerut scuze clienților și a confirmat ulterior că problema a fost în mare parte rezolvată.


Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost