Parlamentul European (PE) a adoptat, miercuri, regulamentul Euro 7 pentru reducerea emisiilor provenite în transportul rutier, de la autoturisme, autobuze, camioane și remorci.
Noul regulament a fost adoptat cu 297 de voturi pentru, 190 de voturi împotrivă și 37 de abțineri.
Potrivit unui comunicat transmis de PE, pentru fiecare vehicul va exista un pașaport de mediu, care va conține informații despre „performanța sa de mediu” în momentul înregistrării. Pașaportul va cuprinde informații precum limite de emisii de poluanți, emisii de Co2, consum de combustibil, etc.
De asemenea, tot ca element de noutate, standardele UE vor include limite de emisii pentru particule rezultate din sistemul de frânare (PM10) pentru autoturisme și camionete și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul automobilelor electrice și hibride.
Pentru autoturisme vor fi menținute actualele condiții de testare Euro 6 și actualele limite ale emisiilor de gaze de eșapament. Pentru autobuze și camioane, se vor aplica limite mai stricte pentru emisiile de gaze de eșapament măsurate în laboratoare și în condiții reale de conducere, menținându-se în același timp condițiile actuale de testare Euro 6.
- Claudiu Târziu (AUR), la conferința MEGA: Pentru ca Europa să fie măreață din nou, ea trebuie să slujească viața, civilizația sa și pacea - 27 aprilie 2024
- Apel pentru victimele fostei colonii de la Periprava. Istoricul Marius Oprea: Ajutați-ne să încheiem drama poporului pierdut și să aducem toți morții acasă - 27 aprilie 2024
- Comisia pentru drepturile omului din Senat a RESPINS proiectul de lege privind declararea anului 2025 „Anul omagial Gheorghe Calciu-Dumitreasa” - 23 aprilie 2024
Dupa parerea mea este vorba despre impunerea treptata a vehiculelor electrice . Pentru ca apoi sa fie vorba despre restrictionarea circulatiei , sub pretextul salvarii planetei. Iar în final, arestarea tuturor la domiciliu, cu permiterea deplasarii pe o raza de câtiva metri ce pot acoperi 15 minute ca distanta fata de locul de domiciliu.
Pasaportul, ca act oficial, se elibereaza în scopul autorizarii deplasarii PE UN TERITORIU STRAIN. Ori, noi suntem în tara noastra, fie si aparent.
De unde concluzia ca toata aceasta legislatie, facuta foarte probabil la comanda intereselor private financiar-bancare internationale – cele ce vor institui si creditele sociale de tip chinezesc, si moneda inexistenta ( virtuala, digitala ) – are ca scop transformarea lumii întregi într-un lagar gigantic ale carui garduri nu vor mai fi alcatuite din sârma ghimpata, ci din taxe , autorizari si pasapoarte de acest fel.