Marcel Ciolacu, liderul PSD care a demisionat de la conducerea partidului după ce a ratat intrarea în turul 2 al alegerilor prezidențiale, a cheltuit cu presa peste 50 de milioane de euro, din bani publici, pentru propagandă, dezvăluie o anchetă snoop.
PSD a plătit cei mai mulți bani pentru promovarea în presă și propagandă în ultimii cinci ani. A fost singurul partid care nu a oferit informații despre site-urile cu care a încheiat contracte, notează sursa citată.
Deși Marcel Ciolacu a susținut în mai multe conferințe de presă că este un adept al transparenței, a ascuns mereu destinația banilor și a refuzat să răspundă solicitărilor presei. A ignorat avertismentele organismelor internaționale care au criticat secretomania contractelor.
Conform informațiilor colectate de Snoop, suma plătită în mandatul lui Marcel Ciolacu în fruntea PSD pentru presă și propagandă a depășit 250 de milioane de lei (50 milioane de euro).
PSD folosește agenții precum Vertigo Events și Concept Media Management pentru a cumpăra spațiu în presă, TV și online, evitând transparența. Deși partidele nu pot încheia contracte directe cu televiziunile în afara campaniei, o fac cu site-urile acestora.
50 de milioane de euro, suma cheltuită de PSD în ultimii cinci ani, reprezintă bugetul unei redacții de presă independentă pentru cel puțin 50 de ani, se arată în ancheta snoop.
- Radio France: Alegătorii români nu sunt o turmă care votează orbește la recomandările TikTok. Alegerile din România arată furia împotriva partidelor sistemului și o profundă dorință de schimbare - 10 decembrie 2024
- Bruxelles/ Pactul european privind migrația și aderarea deplină a României și Bulgariei la Schengen, pe agenda Consiliului JAI din această săptămână - 10 decembrie 2024
- Electrica anunță o situație de criză/ Serverele instituției sunt nefuncționale, în urma unui atac cibernetic - 9 decembrie 2024
Pai acum de aceea avem legislatie in cauza , adica ” CUM S-AU CHELTUIT ? ” , DE CE S-AU CHELTUIT ? , UNDE S-AU CHELTUIT ? , si cine a incasat comisioane de rigoare la ” afacerea prezidentiabili la TALK-SHOW in cauza ,LA ANUMITI AGENTI DE MANIULARE MEDIA EXTERNI PRIN asa zisele ” STATII fara licenta E.C ale lor ” Noi stim ( dar asteptam raspunsul ) .Vom vedea , se pare ca deja ” agentii media in cauza ” au inceput atacul ” mediatic ” prin noua propaganda electorala adica ” saracirea romanilor si devalorizarea leului pr fuga investitori in cauza ” dupa alegerea , democratica a Poporului Roman , ( prima reala adevarata dupa 1989 , felictari si tot respectul pentru acest popor care a demonstrat acum ca stie sa isi foloseasca singura arma in fata ” infractorilor politci organizati in interesul lor de grup ” adica votul democratic )