Disney a fost unul dintre sponsorii principali ai unui eveniment LGBT desfășurat în Paris

Sâmbăta trecută s-a desfășurat la Paris un eveniment LGBT+ intitutlat La Nuit des Fiertés (Noaptea Mândriei) organizat de grupul MAG Jeunes LGBT+.

Walt Disney Co. a fost unul dintre sponsorii principali. Printre invitați s-a aflat și o prostituată transgender care ar fi filmat videoclipuri provocatoare sexual în toaletele Primăriei din Paris.

Organizația MAG Jeunes LGBT+ oferă servicii persoanelor LGBT+ cu vârste cuprinse între 15 și 30 de ani.

Disney era cunoscută pentru realizarea de filme tradiționale dedicate copiilor și pentru parcurile de distracții dedicate familiilor.

Dar de când cu nebunia progresistă lucrurile s-au schimbat. De câțiva ani, Disney promovează la greu ideologia LGBT în rândul copiilor.

În 2021 parcul de distracții Disney World a înlocuit salutul „Doamnelor și domnilor, băieți și fete” cu neutrul „Bună seara, visători de toate vârstele!”.

La începutul anului 2022 au redesenat personajul Minnie Mouse, care din fetiță a devenit ceva incert, jumătate fată, jumătate băiat. Creatoarea noului costum a declarat că a ales noua ținută pentru Minnie Mouse în încercarea de a face din ea un „simbol al progresului pentru o nouă generație”.

În filmul de animație „Lightyear„, lansat în vara lui 2022, au introdus personaje homosexuale. Pentru acest lucru filmul a fost interzis în unele țări, nu și în România. În decembrie 2022 au lansat un alt film de animație, „O lume ciudată”, care promovează homosexualitatea în rândul copiilor.

În serialul Santa Clauses (Moși Crăciuni), lansat în luna noiembrie 2022, au introdus într-un episod o scenă în care câțiva copii, fiecare cu o literă imprimată pe un carton, formează fraza „WE LOVE YOU SATAN”, adică „TE IUBIM, SATAN”.

Cam asta a ajuns Disney, compania care a produs o mulțime de filme de animație celebre destinate copiilor, cum ar fi Toy Story, Finding Nemo, Cars, Monsters, Inc., WALL-E, Up ca să nu mai vorbim de clasicele Cenușăreasa sau Pinochio. Se pare că acum ținta companiei Disney e de a promova agenda radicală a mișcării LGBT+ în rândul copiilor. Și nu e singura. În Occident copiii și tinerii au devenit de mult ținta neomarxiștilor. Nu e de mirare că peste 20% din generația tânără din SUA a ajuns să se identifice ca făcând parte din minoritatea LGBT.

Dragoș Doran

About Dragoș Doran

Alături de Dreapta creștină și de Rost încă de la începuturi. Autodidact în ale scrisului.

Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost


Un comentariu la „Disney a fost unul dintre sponsorii principali ai unui eveniment LGBT desfășurat în Paris”

Comentariile sunt închise.